|
|
|
|
|
|
Mehmetin huonoissa väreissä alkanut kausi poiki heti alkuunsa protestin, mitä ei voitu muutoin päättää kuin ajajaneuvoston äänestyksellä. Tämä ennakkotapaus poiki 3 toisistaan erillistä kysymystä:
1. Saako diskattu nolla pistettä vai kyseisen finaalin viimeiset pisteet (ennakkotapaus Liberon)
2. Noudattaako MFIA kirjaimellisesti järjestävän osapuolen tuomiota (ennakkotapaus Boreeto)
3. Saako keskeyttänyt nolla pistettä vai finaalin viimeiset pisteet (monia ennakkotapauksia)
Kohta 2:
MFIA ei nähnyt tarpeelliseksi suorittaa äänestystä, koska Boreeto (kuten MFIA) olivat samaa mieltä, että järjestävä osapuoli ei voi vaikuttaa maaliintulo(piste)järjestykseen jälkikäteen. Järjestävä osapuoli voi vain vaikuttaa mahdollisiin hylkäyksiin tai muihin ratatapahtumiin. Tämä merkitään sääntöihin.
Kohta 3:
MFIA ei nähnyt tarpeelliseksi suorittaa äänestystä, koska ennakkotapauksina keskeytykset on tuomittu tähän mennessä aina finaalin viimeisiksi. Tämä merkitään sääntöihin.
Kohta 1:
Tähän MFIA tarvitsi ajajaneuvoston apua ja suoritettiin avoin SMS (tekstiviesti) äänestys, jonka tulos alla.
MFIA-äänestys, vastaa 0 tai VIIMEINEN kysymykseen: tulisiko diskatun kuljettajan saada 0 vai kyseisen finaalin viimeisen sijan pisteet?
talli "VIIMEINEN" "0" ääniä annettu
AlSon 1 1 2
Auto-Pippel 2 2
Burger 2 2
Butt-Heiteck 2 2
Lever 1 1 2
McHeven 1 1 2
Mehmet 2 2
Perse 2 2
Putki-Mesta 2 2
Rectum 1 1 2
total 6 14 20
MFIA merkitsee ajaneuvoston päätöksellä sääntöihinsä, että diskvalifioinnin järjestäjiltä saanut kuljettaja saa aina nolla pistettä.
Kauden 1. osakilpailun tulosluettelo pysyy täten ennallaan.
MFIA |
|
|
|
|
|
|
|