sähkeet
  [27-11-2011] Pexi Onbutt  
k e i j o    p i k a s ä h k e e t uusi sähke
Käytännön piloja?
ääöö ei vaa jaksa... öitä
  [27-11-2011 23:04]  Aynton De La Huevo  
Keijo on kaikkensa antanut ;)
  [28-11-2011 08:49]  ATK-tallentaja  
Kun heräätte niin mikä päätös Sir:n voitolle nyt loppujenlopuksi tuli?
  [28-11-2011 08:55]  Pexi Onbutt  
Enempää asiaan kantaa ottamatta, ja pyrkimykseni ei ole hallituksen päätöksentekoon vaikuttaa, mutta käsittääkseni tällaisesta on olemassa ennakko tapaus Jules Ducsheadin joutuessa vaihtamaan autoa. Sillon hänelle annettiin palkinnoksi "0" pistettä. Tämä tieto on tosin kuulopuheisiin perustuvaa, joten pitänee asian osaiselta itseltä taikka KeijoDatahistoriasta tarkistaa.
  [28-11-2011 09:15]  Nalle Karhulitos  
McHeven menetti myös pisteet kaudella 2009-2010 Hyvinkään osakilpailussa. Sensei Rasva-akselilta hajosi auto lämmittelykierroksella, järjestäjä vaihtoi auton ja antoi Sensein kilpailla tuloksena sija A5. Ajajakokous hylkäsi Sensein pisteet (äänin 16-1) perustelulla kisa alkaa jo varikolta lähdettäessä.
Tallimme suosittelee vahvasti noudattamaan tätä ja ehkä muitakin ennakkotapauksia jotta sääntötulkintamme eivät olisi aivan tuulen suunnasta riippuvaisia. Kisan alkamisen määritelmä tulisi ehkä lisätä sääntöihin epäselvyyksien välttämiseksi.
  [28-11-2011 12:43]  Torso McKärkkäinen  
Olen samaa mieltä kaikkien kanssa. Oli päätös mikä hyvänsä mutta linja täytyy kuitenkin pitää jos sellainen on otettu.
Selvyyden vuoksi:Ennakkotapauksia riittävästi hylkäykseen 0pistettä.
  [28-11-2011 18:59]  Alex Fieldslug  
Kukas näin vaikean asian osaa päättää? Kai sit ne ennakkotapaukset

  [28-11-2011 23:13]  Sir A.B.-u.-T.  
Arvoisat Keijot, Toverit!

Jälleen Aatelisluokassamme tapahtunut poikkeustilanne herättää mukavasti jälkipuintia, joka jo vuosien kokemuksella on ollut Gaala-iltojen kerana mukava lisäsuola jaloon lajiimme!

Tällä kertaa poikkeuksen aiheutti arvostetun gollegamme , Sir Allu Boreeton auton sammuminen lähtöviivalle lämmittelykierroksen jälkeen ennen varsinaista starttia. Kilpailun järjestäjätaho ei useista yrityksistä huolimatta saanut autoa lähtöviivalla käynnistymään, joten ongelman ratkaisuksi vaihtoi Sir Boreetolle ns. vara-auton ennen lähtövaloja.

27.8.2011 päivitetyssä Kart-Keket säännöt sääntökokoelmassa mainitaan kohdassa "Keskeytykset" seuraavaa:
"Keskeytyksestä aina 0 pistettä riippumatta finaalista. Tämä on siis voimassa vaikka olisi noussut 3 finaalin kisassa. Kilpailun aikana auton vaihto sallittu mutta tuloksena 0 pistettä,aika-ajossa sallittu vain teknisen vian takia."

Koska säännöissämme ei varsinaisesti mainita milloin kilpailu alkaa, varikolta lähdettäessä vai lähtöviivalta, on epäselvää tapahtuiko tässä kilpailussa sääntöjen mukainen "Keskeytys" tai auton vaihto kilpailun aikana.

Puheenjohtajana ehdotan seuraavaa;

Tapauksesta tehdään vakiokuljettajien kesken äänestys herrasmiessääntöjen mukaan, kuten Sensei Rasva-Akselin tapauksessa. Sir Allu Boreeto ei saa osallistua äänestykseen jääviyden perusteella. Tähän viestiketjuun ensimmäiseksi 10 ääntä saanut kanta astuu välittömästi voimaan, eikä siihen voi enää protestoida. Torso McKärkkäisen ääni on ensimmäinen rekisteröity 0p ääni. Voittopisteiden hyväksyväksi ääneksi riittää JAA.

Vastaavien tapausten välttämiseksi ehdotan myös sääntöihin seuraavia tarkennuksia:
- Kilpailu alkaa lähtöviivalta.
- Mikäli autoon tulee tekninen vika finaalin lämmittelykierroksen aikana, saa auton vaihtaa, mutta starttiruutu vaihtuu viimeiseksi. Maalintulopisteet hyväksytään suorituksen mukaan.

Kart-Keijoja kunnioittaen:
Sir Aubergus Borreolis-upon-Tyne.
Kart-Keket puheenjohtaja 2011


  [29-11-2011 08:26]  Nalle Karhulitos  
Tuuliviiriefektin estämiseksi äänestän 0p ja sääntöihin tarkennetaan kisan alkavan varikolta lähdettäessä lämmittelykierrokselle. Oikein tai ei, tällöin säilyy aiemmin äänestetty linja.
  [29-11-2011 09:10]  Jules  
Nallen kanssa täysin samoilla linjoilla eli 0 p ja kisa alkaa kun lähdetään lämmittelykierrokselle.
  [29-11-2011 11:02]  Pexi Onbutt  
Haluaa yhtyä kahteen edelliseen. Lähinnä ennakkotapausten takia. "0" pistettä, ja kisa alkaa varikolta.
  [29-11-2011 17:47]  Big Bug  
historiaan viitaten 0p.
auton vaihdosta ehdottaisin: aina viimeinen lähtöruutu ko finaalista. vaihtuu auto sitten edellisen finaalin kolaroinnin takia tai vaan käynnistys vaikeuksien takia lämmittely kierrokselle lähdettäessä...
  [29-11-2011 19:50]  Alex Fieldslug  
0 pistettä ja kisa alkaa varikolta
  [29-11-2011 20:17]  Alex Fieldslug  
0 pistettä ja kisa alkaa varikolta
  [30-11-2011 14:23]  Murcus Trölli  
Yhdyn tallikaveriini, vaikka se tällä reissulla olikin vaikeeta ku huoneessa oli joku toinen Keijo..
  [30-11-2011 15:26]  Niigel  
Nollapa tuo hyvinkin on
  [30-11-2011 15:31]  Cagey  
Hämmennän pakkaa vastaamalla JAA, ettei menis ihan yksipuoliseksi...
  [01-12-2011 00:33]  maxus  
Keijo on maailman suoraselkäisin selkärangaton ja noudattaa valittua linjaa. Vastaaviin tapauksiin viitaten 0 p. Ehdoten kuitenkin että suuri ja mahtava ajajakokous tekee asiasta sääntöselvennyksen ennen ensi kautta.
  [02-12-2011 18:42]  Paco  
Kitarakomppia voisi rämpyttää sen puolesta, että ennakkopäätösten (jos niitä on) linjassa mennään. Kisa katsottakoon alkaneeksi varikolta ja vaihdettu auto/kuski-yhdistelmä lähdön viimeiseen ruutuun mikäli uusi auto saadaan alle.
  [05-12-2011 00:24]  Pexi Onbutt  
Joo joo ja jadi jadi.... nolla mikä nolla.. pisteet taululle!!!
  [05-12-2011 10:47]  ATK-tallentaja  
Jokos siinä oli 10 ääntä?
  [05-12-2011 15:23]  Sir Allu Boreeto  
No voi hitsin hitsi!
Täytyy kutsua tiepalvelumiehet ens kerralla hätiin jos vaikka tulppa kastuu!

T:Sir "Hat-Trick" Boreeto
   Nimesi:  
Vastaus: